👤

Buna seara, cineva imi poate traduce aceasta compunere în franceza? Fără Google translate va rog ca sunt numai prostii=))

Ninge, ninge mereu. Fulgi mari plutesc in vazduh si se astern intr-un covor din ce in ce mai pufos. Zapada scanteietoare impodobeste copacii cu ghirlande si par ca niste figurine de zahar.

Desi iarna este cumplita si viscolul framanta lumea, derdelusul este plin de copii veseli cu obrajii aprinsi. Casele pitite sub caciuli mari si albe sunt inconjurate de un camp de cristal.

Este un peisaj mirific:covorul moale si pufos de zapada domina pamantul care pare mort.Singurele urme de viata le reprezinta copii zglobii,fumul care se ridica deasupra caselor si instalatiilor ce impodobesc strazile, vitrinele si copacii. Acestea simbolizeaza sarbatorile de iarna care aduc bucuria si iubirea in sufletele noastre.

Iarna este ca o zana alba ce soseste pe meleagurile noastre in sania ei de argint trasa de reni. Ca o adevarata razboinica ea pune stapanire pe pamant. Cerul este posomorat si trist,iar soarele, prizonier in spatele draperiilor de nori grei si amenintatori. Iarna aseaza peste intinderi o dantela alba stralucitoare, tesuta marunt cu miliarde de carlige si ace.

Acest peisaj de iarna, pare desprins dintr-un basm, se intalneste tot mai rar si de aceea este ceva nepretuit, ceva ce fiecare dintre noi ar trebui sa experimenteze macar o data in viata.


Răspuns :

Răspuns:

1 .Pas de neige, pas de neige du tout. De gros flocons flottent dans le ciel et reposent sur un tapis de plus en plus moelleux. La neige étincelante orne les arbres de guirlandes et elles ressemblent à des figures de sucre.

2. Bien que l'hiver soit affreux et que la brume souffle sur le monde, le derdelus est plein d'enfants heureux aux joues éclairées. Les petites maisons sous les grands chapeaux blancs sont entourées d'un champ de cristal.

3. C'est un paysage magnifique: le tapis de neige doux et moelleux domine la terre qui a l'air morte.Les traces de vie sont les enfants des zglobis, la fumée qui s'élève au-dessus des maisons et les installations qui ornent les rues, les fenêtres et les arbres. Celles-ci symbolisent les vacances d'hiver qui apportent joie et amour à nos âmes.

4. L'hiver est comme une fée blanche qui arrive sur nos terres dans son traîneau argenté tiré par des rennes. En véritable guerrière, elle gouverne la terre. Le ciel est nuageux et triste, et le soleil, pris au piège derrière les rideaux de nuages ​​lourds et menaçants. En hiver, une dentelle blanche brille, étirée mince avec des milliards de crochets et d'aiguilles.

5. Ce paysage hivernal, il semble détaché d'un conte de fées, est de plus en plus rare et donc inestimable, quelque chose que chacun de nous devrait vivre au moins une fois dans sa vie.

Așa mi-a spus tata să scriu , acum nu știu daca o să îți fie de ajutor ...