👤

RCITII PROPUSE şi 7: II. Aplică! Se consideră programul alǎtu- rat, realizat în Scratch. 1. Precizează care sunt valorile şiru- lui afișat în urma rulării algoritmu- lui, dacă se introduc valorile 5 şi 3. 2. Precizează ce valori pot avea varia- bilele n şi x, astfel încât programul să afişeze şirul: 248 16 32 64. 3. Formulează un enunț pentru pro- gramul dat. 4. Modifică programul dat, astfel în- cât noul program să afişeze pri- mele n puteri nenule ale lui x. Exemplu: pentru n=5 şi x=3 se va afişa: 39 27 81 243. Salvează programul Scratch, în portofoliul tău, cu denumirea E1. când se dă click pe întreabă n= şi aşteaptă setează n▾ la răspuns întreabă Primul numar= şi aşteaptă răspuns setează XV la repetă n spune X pentru 2 secunde setează x la 2 X J desco reprezintă Lpropriile pr Lecţia Şiruri Valoare care îl Şirul termeni parcurs​

RCITII PROPUSE Şi 7 II Aplică Se Consideră Programul Alǎtu Rat Realizat În Scratch 1 Precizează Care Sunt Valorile Şiru Lui Afișat În Urma Rulării Algoritmu Lui class=

Răspuns :